środa, 12 sierpnia 2015

Park

 Jak Wam mija czas ?
Bo mi nawet przyjemnie :-3 O 13;40 mam lekarza więc muszę iść z bratem a potem z kolegami na dwór się wyszaleć nareszcie ! :-P Wczoraj cały dzień się z nimi umawiałam aż okazało się, że oni nigdzie nie chcą iść, ale ja i tak wyszłam i miło spędziłam czas w parku na ławce z książką ,, Monument 14; Odcięci od świata zaczęłam wczoraj więc jeszcze jej nie oceniam całościowo, ale jak do tej pory mi się podoba :-3
Jednak w parku wczoraj myślałam też o tej nazwie i jakoś nie mam pomysłu :-(
Znaczy pomysłów mam mnóstwo, ale żaden mnie się po dłuższym zastanowieniu nie podoba, dlatego jeśli masz dobry pomysł to napisz go w komentarzach :-3
Mam nadzieję, że ktoś napisze jakiś swój pomysł ;-)
Pamiętaj pomysł nie może być zły, dlatego nie ma co się martwić :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**