czwartek, 13 sierpnia 2015

Okulary

Nareszcie mam swoje okulary <3
Myślałam, że jak będę nosiła okulary to będzie strasznie i w ogóle takie dziwne myśli miałam, kiedy myślałam o mnie w okularach :-3 Jednak nic się z tamtych myśli nie spełniło więc w okularach czuje się świetnie !
Najlepsze jest to, że widzę tak dobrze jak nigdy w życiu <3
Jestem bardzo zadowolona z okularów i specjalne pozdrowienia dla osób z okularami <3
Nosić okulary to nic złego ! Pamiętajcie :-3 
Ktoś Ci dokucza z powodu okularów na nosie ? Nie przejmuj się tym ! Ta osoba ma dobry wzrok więc niech się cieszy a nie dokucza osobie z okularami, może po prostu Ci zazdrości ?
Powodzenia kochani <3
Życzę wam miłego skwar na dworze :-3


Okulary na dole są przeciwsłoneczne, ale chodziło mi o normalne okulary :-3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**