czwartek, 25 czerwca 2015

Ja

Piszę ponieważ postanowiłam podzielić się na moimi blogu, moimi próbami pisania własnej książki, ale też nie tylko dla tego ....
Od dzieciństwa pamiętam, że żyłam, książkami i tak jest do tej pory mimo, że tyle czasu minęło ja książki nadal kocham.
To jest moje hobby jak i pasja, zainteresowanie i praca. Książki to dla mnie wszystko.
Z drugim człowiekiem nigdy nie umiem się porozumieć co martwi moich bliskich,
Każdego dnia, uciekam w świat książek w historie, przeżycia, uczucia głównych bohaterów, ponieważ kocham to robić kocham, być w rozgrywanej historii i uwielbiam przezywać to co bohaterowie.                
Nie raz zdarzyło się, że po książce płakałam, śmiałam się jak wariatka albo miałam motyle w brzuchu bo na przykład zakochałam się w głównym lub pobocznym bohaterze.
po każdej skończonej serii chce mi się płakać nawet jeżeli historia dobrze się skończyła, ponieważ wiem że będę tęsknić za bohaterami tej książki i jej historią.
Po każdej skończonej książce przeze mnie mam kaca książkowego.
wiem jak to brzmi ,, kac książkowy "? Chodzę wtedy przez kilka dni z głową w chmurach, i nadal mimo skończenia tej a nie innej książki rozmyślam co bym zrobiła w danej sytuacji z powieści. To jestem cała ja.... i dobrze mi z tym. 


To jest życie które kocham,... ich życie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**